HTML

Klipek

A legjobb videóklipeket vesszük górcső alá.

Friss topikok

Linkblog

Anti Fitness Club : Még vár ránk ez a föld

2007.12.15. 22:14 Lilllus

A zh-k után és a vizsgák között tegnap volt egy szusszanásnyi időm, és én balga bekapcsoltam a Vivát... Éppen Tokio Hotel hétvége volt, milyen jó is az???!!! :D Menekültem volna gyorsan tovább, amikor a No Thanx után egy másik újabb "emo"-s tizenéves fiúkból álló magyar banda, az Anti Fitness Club klipje jött. Gondoltam szélesítem a látókörömet, és megnézem a klipet. Nagy hiba volt!
Valami menedzser tuti megint jól fog kereseni ezen, mert a tizenéves lányok ott fognak síkítani a banda minden egyes fellépésén, dedikálásán... Megkockáztatom, hogy a legfanatikusabbak, még a villamoson is le fogják rohanni a fiúkat...
Az énekes sárc 14 éves szemmel biztos cuki, de a piercingektől nem nem nagyon tud beszélni szegényke. A hangja meg elég erőtlen, nyávogós... A szám témája, annyira nem gagyi, főleg a célkorosztálynak, a tizenéves lányoknak nem.
Megint egy újabb összerakott, megcsinált banda, akik egy albumnál többet nem hinném, hogy meg fognak élni, hacsaknem gyorsan 6 hónap alatt kiadnak kettőt!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://klipek.blog.hu/api/trackback/id/tr30265271

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukac7 2008.01.01. 21:40:33

nem azert, hogy vedjem oket, de nem nagyon vagy kepben az anti fitness club-bal kapcsolatban.
regebb ota zenelnek mar egyutt, eleinte blink atdolgozasokat jatszottak.
az, hogy felkarolta oket a warner, hat osszejott nekik.
persze ezt a mostani divatos korites, kinezet izles kerdese, ez van most, lepni kell a korral.
azert ez megiscsak egy fokkal jobb, mint a no tenksz.

Mido 2008.01.04. 17:47:01

nem azért, de szerintem ha ezt olyan 3-4 évvel előbb adják ki, biztos nem hívják őket emonak... a téma valahogy nem illik bele az én világnézetembe az emokról. ha meghallgatok egy TokioHotel számot (naneeeeeeee még egyet sem hallottam végig*büszkemagára*), az azért más, nem?

brigi50c 2008.01.07. 21:53:32

vhol azt olvastam, hogy a th az első német visual kei banda, úgyhogy nem is emo...

hvg 2008.01.14. 12:16:38

hazánkban nincs warner,csak magneoton,és ez egy kitalált banda....

Luigi 2008.01.20. 13:25:28

Hát amit láthattál az a klipp, vmi vár ránk ez a föld, az egy edda koppintás. a refrén . Egyirányú út. csak hallgassátok meg. ennyi ez az "eom" banda.

Kun Hortenzia 2008.02.06. 14:47:16

Syasztok!
Imádom a számotokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kérlek küldjétek el a freemailomra!
Előre is kössz!!!!!!!!!!!!!!!444
Syasztok!
Rajongótok:Horti

AFC fan 2008.02.23. 21:48:18

Ti vagytok a legjobabk,főleg Molnár Tomykaa imádlak!!!!!!!!!

tutuke 2008.04.22. 13:04:52

a Tokio Hotel nem megcsinált banda és nem is emo,4éve szeretem a zenéjüket,nektek se kénne elhinni azt amit a média mond,azzé me a szánalmas viva tv szerint...Nemrég vltam koncertjükön és marha jó volt,és ameddig szeretnek zenélni lesznek!
Persze felszinesen bármit lelehet írni...bár az amilyen szinten van nem is érti mit írok..Mindig is vltok tini lányok,meg vmi divat ezen nemkénne kiakadni.
..AFC ről nem tok véleményt alkotni,mivel nem vltam koncertjükön...

tutuke 2008.04.22. 13:06:56

majd idővel minden elválik..ami nem hiteles,úgyis max 2év...

Niki 2008.05.24. 22:29:54

ha a tokio hotel tagjait nem csinálták meg akkor hogy jöttek létre?
süti beállítások módosítása