HTML

Klipek

A legjobb videóklipeket vesszük górcső alá.

Friss topikok

Linkblog

Barkácsklub

2008.02.24. 08:19 Lilllus

Még általános iskolás voltam, mikor Varga Zsuzsa a Venus együttesben énekelte a Kockahas című számot, rohantam és egyből megvettem a Régi nyár című albumot. Utána a második albumukat, a Világ közepént is rongyosra hallgattam.
Aztán, ahogy Zsuzsa kivált az együttesből, már a Venus sem érdekelt (de szerintem ezzel nem csak én voltam így), mivel Zsuzsa nélkül nem volt ugyanaz az együttes.
Pár éve Varga Zsuzsa első szólólemezével, a Szívadóvevővel jelentkezett, hát... én erre nem voltam vevő, egyáltalán nem tetszett.
De most végre a Barkácsklub lányoknak egy olyan album, amit megint rengetegszer fogok meghallgatni!!!! Sorolom a kedvenc számaimat az albumról: Tudod ez Sci-fi, Szerda, Beragadt a gép valahol, Ringat a dalom, Szállj ki a kocsimból; amelyekből klipp is készült: Be Infected, A lányok másra várnak!!! Egyébként kb az összes számot felsorolhatnám a kedvenceim között, hiszen mindegyikben van valami...
Nézzétek meg a klippeket itt!!!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://klipek.blog.hu/api/trackback/id/tr68352127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibi7 2008.05.07. 21:12:51

jo ez a klipp nagyon jo ez a klipp
süti beállítások módosítása